Thursday, April 03, 2008

Ahh!! It's hell.. wen u can't say anything at all...

I should have seen it coming when roses died
Should have seen the end of summer in your eyes
I should have listened when you said good night
You really meant good bye
Baby, ain’t it funny, how you never ever learn to fall
You’re really on your knees, when you think you’re standing tall
But only fools are know-it-alls and I played that fool for you

I cried and I cried
There were nights that I died for you baby
I tried and I tried to deny that your love drove me crazy, baby
If the love that I got for you is gone
If the river I cried ain’t that long
Then I’m wrong, yeah I’m wrong,
This ain’t a love song.
.........................- Jon Bon Jovi

57 comments:

  1. I love this song btw.

    **will miss u
    It was an honor knowing u all

    now what was that abt???


    Keshi.

    ReplyDelete
  2. so u not reading the posts at all :O

    wen u say the final ( in my case temprorailly final) goodbyes..u say this line...

    havnt u seen in movies..jus wen somebody commit kamikaze ..he say this line :-s

    ReplyDelete
  3. dude... temporary goodbyes..

    dil dukha hai lekin toota to nahi hai...
    umeed ka daaman...toota to nahi hai..:-)

    ReplyDelete
  4. samby
    ummeed ka daman chhoota hota hai duffer ...toota nhi
    daman means chunnii
    ab wo tootega kaise :P
    tujhe chadh gyi hai

    lol


    thanks yaar..tujhe dekh kar himmat bandh leta hoon :)
    temp byes :P

    ReplyDelete
  5. Hi, glad to see that I am not the only one who posts lyrics on my blog hehe, BTW, I quite like this song....

    ReplyDelete
  6. sourish bahi... Yeh gunah mera nahi... mere andar madira ka hai.... mujhe bura na samjhoooooooooooooo.....oh sheese se sheeesha takaraye..... hahaha...gana ga raha hu has de bhai... dono ko duniya rula rahi hai to ek dusre ko dekh ke khush hone ka..haha...aur jab ek dono se bore ho gaye to teerse yaar matbal ki bagpiper ko bhi bula lene ka..hahahahaha... ... hic hic hic ...lolz

    cheerz

    ReplyDelete
  7. anvita
    lol
    mere dard bhare posts bhi pehle padh lene the na :P
    but u deserve at least one thing
    same pinchhhhh :P

    lol

    welcome to my blog

    ReplyDelete
  8. samby

    lol

    tension na le ..sab kuchh theek ho jayega...par iska matlba yeh nhi ki bagpiper chhor do :P

    bolo bagpiper jindabad :P

    ReplyDelete
  9. keshiiiiiiii

    temp goodbyes is ok for u :O


    hawwwwwwwwwwwwww so bad :x

    ReplyDelete
  10. tu theek hai ki nahin?

    try to know what u realy want....and let me know what u are thinking, baat kab karenge?

    ReplyDelete
  11. di

    financial crinche hai mera..
    so next call mera agar hai toh u have towait for few days..
    waise aap anetime call kar sakti ho :P
    u kno dat na :P

    ReplyDelete
  12. ustad.... golf flake aur marlboro ka rate badne wala hai ustad!!!!.. emergency!!!!!!! koi salah do ustad!!!!

    ReplyDelete
  13. rate badhne wala hai..par budget mein toh non filtered ciggy k hi daam badhne wale they :O

    and april 1 tak mujhe toh classic and navycut dono hi purane daamo par hi mil rahi hai :O

    but agar teri khabar sahi hai toh
    mujhe bhi emergency declare karna hoyega :O

    ReplyDelete
  14. nahi boss..abhi dopahr ko pan dabbe wale se taaza khabar lla raha hu.... emergency hai ustad

    ReplyDelete
  15. pan dabbe wala :O
    omg
    source toh authentic hai B-)

    ruk main jiju se pata karwata hoon..he is in ITC ciggy production..
    andar ki khabar pata lagwata hoon ki dabbo ka print kinna hoyega ....

    ReplyDelete
  16. jaldi pata karau boss aur pass the info... akhir is mushkil ghadi me hame ek dusre ka sahara ban na chaiye na....

    ReplyDelete
  17. hehe, I will drop in soon to read yur dard bhare post ;)

    ReplyDelete
  18. samby
    sahara ka toh pata nhi par kigfisher airline mast hai...waha daroo bhi serve hoti hai :P aur mast air-hostesses
    oops haan sutte ka sahara :P

    ReplyDelete
  19. Anvita
    duffer dard bhare post par hehe nhi karte and nahi winking ...
    thik se padhna and senti wale comment marna :P

    btw tum single ho kya ??

    lol

    ReplyDelete
  20. yes I prefer temp GBs compared to permanent GBs :(


    Keshi.

    ReplyDelete
  21. I love this song from Bon Jovi though it's quite sad.

    ReplyDelete
  22. it is one of my favorite too :)

    its lyrics are touchy ..nd u can connect to it easily :)

    ReplyDelete
  23. come on yaar, ek din aayega jab tum apne dard bhare post pe heheh aur khikhi karoge....

    oh btw, can only single people comment on yur blog eh?

    ReplyDelete
  24. hey!
    I am sherry and I have started a picture deication thread an my blog

    someone has dedicated a picture and a message to you at
    http://sherryrowl.blogspot.com/2008/03/say-it-with-pictures.html

    your dedicator is waiting for your reply
    take care

    ReplyDelete
  25. just wanna give you a bear hug.. take care!

    ReplyDelete
  26. Anvita

    pata nhi

    rite now toh hasne ka mann nhi nhi kar raha :)


    aur haan tum single ho ya committed.. u r welcome here all time..coz u wud think me as exaggerating the fact..dat ur cute comments really light up the situations :)

    dat was for curiosity...abhi abhi mai single status mein gya hoon na :)
    lol
    nhi tumhara blog padha na toh kahi bhi tumhare love k liye mention nhi dekha :)

    ReplyDelete
  27. sherry
    thanks
    i have replied to her and say my thanks to the anony girl...dat it was very sweet of her to think abt me :)

    ReplyDelete
  28. Merci merci smartass,

    waise tum ladkiyon ko accha maska maar lere to eh, heheh

    oh BTW, i was thinking i can give u a new nick name 'So rich' heheh

    ReplyDelete
  29. Why? Seems from your posts that you are facing rocky times! Hang in there.

    ReplyDelete
  30. ladkiyon ko buttering up

    hai dekho
    confession padhne k bad log meri sachhai ko bhi maska maan rahe hai :(

    nick achha hai par only dat hai ki me garib..so naam is highly contrasting :-s

    ReplyDelete
  31. solitaire...

    i m trying my best...but it is not dat easy...

    ReplyDelete
  32. btw Bhaiya where r u going?????

    Gonna miss u........(

    ReplyDelete
  33. temporarilly off betu...

    but I will always keep an eye on u sweetoo :) n will be dere for u :)

    ReplyDelete
  34. Leave your comment: coment no 44

    43 COMMENTS aur mera ek bhi comment nahi :O yeh achchi baat nahi thakur :|

    ok now Pouring some drops of joy :

    i love you :D
    and i love u a lot >:D<
    and i love u more than u do

    :D :D :D

    p.s. and u r not single yet so stop winking and asking ppl whtever dey r single or not x(

    ReplyDelete
  35. sarah

    tumhara dimag abhi temporarilly out hai :D
    reboot karo...

    dekho galat jagah posting ho gyi comment

    i love u too...


    PS: btw I am single now..u remember no strings attached agreement :D

    ReplyDelete
  36. Aur bloggerville ko ekk aur rondu mil gaya...

    ReplyDelete
  37. Hi Sourish,
    New here but loved your blog. The posts are cool and so is the blog :P Count me in as a regular reader now!
    oooohhhh....I love this song !

    ReplyDelete
  38. Pour some drops of joy :P
    ushshey kuch nahi hua :'(
    pouring a bucket ful of joy and the bucket too[as per the author of the comment]

    u r not single :O
    and u need to reboot ur system
    nahiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
    mommyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
    :P

    ReplyDelete
  39. cindy
    meanie wanie cheater peater..yeh meri line hai..kam wid sumfink new :P

    ReplyDelete
  40. Niyara...

    u dont come to my blog..u dint wished me bday too :( so temp byes :|

    ReplyDelete
  41. sarah
    jee as per the agreement

    no strings attached...
    and u have to agree wid dat
    chahe ab drops add karo ya balti fek maro .... :D

    ReplyDelete
  42. Meghna..
    I m glad u like it..it is one of my fav song...

    and welcome to my blog..and u r most welcome in the future too :)

    ReplyDelete
  43. hii sweetooo

    I am fine :)
    things are sorting down...so everything is actually quite better than before :)

    tell me about you??

    ReplyDelete
  44. nahhe yaar i do come to your blog! its not reallly bye if i keep saying hi on here :P

    so...

    HIIII

    ReplyDelete
  45. niyara...
    okieee dokieeeeeeee
    then HIIIIIIIIIIIIII

    I hoped the only girl who will read the above written story will be you..coz u hav this habit of reading long books :|
    but alas ..u commented on the next post to it :(

    lol

    ReplyDelete

Want a review ????

Blog Advertising - Advertise on blogs with SponsoredReviews.com

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails